dissabte, 7 de juny del 2014

Setmanes del 26 de maig al 6 de juny

Setmanes del 26 de maig al 6 de juny


Benvolguts i benvolgudes! Si si, aquesta entrada és per totes dues setmanes. Recordeu que la setmana passada va estar ara plovent ara sortint el sol? Doncs no vam poder fer el blog la setmana passada, però tenim algunes imatges per mostrar-vos allò que fem quan plou!

Però no deixeu de consultar tot allò que tenim més enllà de les fotos!!! Reportatges i enquestes!!!


DIES DE PLUJA






Els d'I4 i I5 a vegades mirem pel·lícules, però de tant en tant ens agrada fer jocs tranquils on fem petits teatres, concursos de ball, etc. El jurat són els propis infants!





A classe a vegades juguem amb jocs de taula, o dibuixem, o cantem i ballem. A vegades ens canviem de classe i sempre ho deixem tot ben recollit!!!











Enquesta per el menjador:

Per vosaltres quin seria el menjar per el primer dia del curs vinent?

Però del menjar que fan a la escola.

com……..carn amb salsa, cuixes de pollastre,sopa sense verdura……

Ens heu de dir el menjar que us agradaria fins l’ultim dia de cole teniu temps!!!!!!
vinga animeunos







Cubs de rubik
Igual que tenim baldufes la gent tambe juga als cubs de rubik. Hem entrevistat a tres persones sobre la seva experencia amb els cubs de rubic. Aqui tenim algunes dades sobre ells:


Maxim Morales



P: Com ho vas descobrir aixo del cub de rubik?
R: Ho vaig descobrir al veure que el Fabrizio jugaba amb ell. Em va encoriosir i em va agradar.

P: Quan temps portes jugant al cub de rubik?
R:Porto 1 mes i 1 setmana jugant.

P:Quin es el teu record?
R:60 segons

Fabrizio Loyaza



P: Com ho vas descobrir aixo del cub de rubik?
R: Els meus pares em van comprar un i em van obligar a intentar montar-lo. Va ser llavors quan em va agradar.

P: Quan temps portes jugant al cub de rubik?
R:Porto 1 mes i 3 setmanes jugant.

P:Quin es el teu record?
R:59 segons

Miquel Limon



P: Com ho vas descobrir aixo del cub de rubik?
R: Ho vaig descobrir al veure que el Fabrizio i el Max jugaben amb ell. Em va encoriosir i em va agradar.

P: Quan temps portes jugant al cub de rubik?
R:Porto 3 setmanes jugant.


P:Quin es el teu record?
R:2 minuts

Conclusio:

La teva velocitat depen del temps que portes jugant.

Com el resolc?

Doncs aixi:

No, era broma, si vols fer-lo has de anar a aquesta web:http://www.rubikaz.com/resolucion.php


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada